Prodejem zařízení nebo měřicího přístroje pro nás starost o zákazníka nekončí.
Postup pro vyřizování oprav a reklamací naleznete zde.
Nabízíme proto:
- Specializované servisní smlouvy mezi námi a zákazníkem. Předmětem servisní smlouvy můžou být například pravidelné servisní prohlídky, zkrácené lhůty oprav, výměnu vadných dílů, baterií, aktualizace SW nebo HW a podpora zákazníka zahrnující vzdálený přístup nebo výjezd na místo instalace.
- Kontrakty podpory a záruky mezi zákazníkem a výrobcem u vybraných zařízení.
- Prodloužení záruky v případech kde je to možné.
Pro koho:
- Pro zákazníky, kteří neradi ponechávají důležité věci náhodě. Myslete na budoucnost a nedávejte všanc hladký chod Vašich technologií a procesů.
Co pro to udělat:
- V případě zájmu o servisní smlouvu či prodlouženou záruku nás kontaktujte. Připravíme pro Vás a vysvětlíme Vám vše důležité.